• śr.. paź 5th, 2022

Siłownia – trening kondycyjny i siłowy

ByRedaktor pkexpert.pl

lip 27, 2019

Chodzenie na siłownie jest dzisiaj w modzie. Ćwiczą młodzi i starsi, ćwiczą bogaci i Ci mniej zamożni, ćwiczą kobiety i ćwiczą mężczyźni. Bycie fit jest dzisiaj po prostu trendy. Nie ważne jak się ćwiczy, ważne, że coś się robi ze swoim ciałem. Na siłowni możemy podjąć trening kondycyjny albo siłowy.
Treningiem siłowym będą wszystkie ćwiczenia wzmacniające siłę, mięśnie i rzeźbę. Treningi na takich przyrządach jak atlas czy ławeczka ze sztangą to typowe treningi siłowe dostępne na każdej siłowni. Siłowy trening warto prowadzić pod okiem doświadczonego instruktora, a szczególnie ważne jest to, żeby nie przeciążyć organizmu zwłaszcza na początku swojej drogi do pięknej i umięśnionej figury.
Jeżeli chodzi o trening kondycyjny to w tym miejscu należy wymienić bieganie na bieżni, jazdę na rowerkach albo zajęcia kondycyjne, czyli typowy fitness. Bieżnia dopasuje prędkość biegu do Waszych możliwości a na rowerkach można wybrać sobie któryś z kompletnie przygotowanych programów treningowych. Wyniki treningu najlepsze są wówczas, kiedy połączymy obydwa rodzaje.