• śr.. paź 5th, 2022

Jak wyglądają podstawy dla początkujących na treningu cz.2

ByRedaktor pkexpert.pl

sie 11, 2019

Warto dodać inne zasady, które w dużej mierze powinny być kluczowe w nawiązaniu do początkujących zawodników.
Na pierwszych treningach na siłowni konieczne jest to aby dobierać odpowiednie obciążenie. Kiedy bez żadnego problemu jesteśmy w stanie wykonać więcej aniżeli 12 powtórzeń to tak właściwie ciężar jest za lekki. Natomiast jeśli jest problem z powtórzeniem 8 razy to możliwie iż ciężar jest niewłaściwy.
Przerwy w poszczególnych ćwiczeniach nie powinny być przesiedziane w miejscach lub przestane. Z tego powodu między seriami należy się odpowiednio rozciągać. Z tego powodu można liczyć na odpowiednią regenerację przed kolejnymi ćwiczeniami.
Trening powinien się zaczynać od dużych grup mięśniowych(nogi, plecy, klatka) a następnie na mniejsze jako (biceps, triceps etc).
Nie należy przyzwyczajać swoich mięśni do takich samych ćwiczeń. Z tego powodu warto zmieniać swoje plany co najmniej po każdym cyklu treningowym (po 6 lub 7 tygodniach).