• śr.. paź 5th, 2022

Przygotuj się na trening chłodniejszą porą

ByRedaktor pkexpert.pl

cze 5, 2019

Nawet jeśli na zewnątrz jest nieco chłodniej, wciąż możesz aktywnie ćwiczyć. Jeśli jesteś kimś, kto kocha spędzać ciepłe letnie miesiące na zewnątrz, nie chcesz przecież rezygnować z treningów odłożone teraz temperatura spadła. Ale co to oznacza dla skuteczności treningu? Jak wpłynie chłodniejsza pogoda na Twoją zdolność do ćwiczeń? Spójrzmy na kilka ciekawych faktów. Rozgrzewki są wymagane. Choć w cieplejszych miesiącach letnich można poćwiczyć bez przeprowadzania rozgrzewki, ponieważ organizm jest już ciepły i przygotowany to w czasie chłodniejszych miesięcy zimowych, należy rozważyć fakt, że rozgrzewka okazuje się absolutną koniecznością. Trzeba zadbać o przeprowadzenie rozgrzewki przed treningiem, jeśli masz zamiar zobaczyć dobre wyniki. W ten sposób twoje ciało będzie przygotowane do wszystkich intensywnych skurczów mięśniowych w trakcie treningu. Nawadnianie jest nadal ważne. Latem, gdy się pociesz picie dużej ilości płynów przychodzi naturalnie, jeśli chodzi o chłodniejsze miesiące musisz bardziej sam o tym pamiętać.